Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Sensiz geceleri ateşe verdim

Sensiz geceleri ateşe verdim
 

Sensizlik ateş


Bu gece,
Zıvanadan çıktı kimsesizliğim,
Ruhum kaçak, ıssız dağlarda,
Ve ben, sensiz geceleri ateşe verdim

Yarın bayram günü,
Yok gidecek bir yerim,
Sende yoksun her zamanki gibi,
Ve ben, sensiz geceleri ateşe verdim.

Tükenmişliğim yok etti beni,
Sen kim bilir nerelerdesin.
Sensizliğimdir, tükenmemin sebebi,
Ve ben, sensiz geceleri ateşe verdim.

Kalmadı ümidim, yok oldular,
Ateşe pervane oldu özlemlerim,
Aşk uğruna yandılar.
Ve ben, sensiz geceleri ateşe verdim.

Tütün kokusu sinmiş odama,
Nice acıya şahit elbiselerim,
Bedenimde hayalinin açtığı yaralarla,
Ben, sensiz geceleri ateşe verdim.

Korkularım doğdu yine geceme,
Senin o güzel gözlerini özledim.
Kimin elleri yanıyor ellerinde,
Ve ben, sensiz geceleri ateşe verdim.

O yangın gecelerinin içinde,
Seni anlatan şiirlerim.
Aklıma düşürdükçe seni,
Ben, sensiz geceleri ateşe verdim.

13/14.11.2004-11-28 arife gecesi,
yarın/bugün bayram

BAKİ EVKARALI

http://www.facebook.com/bakican

http://www.bakican.com

 
Toplam blog
: 121
: 758
Kayıt tarihi
: 13.03.14
 
 

1979 yılında Denizli'de doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Serinhisar ilçesinde tamamladıktan son..