Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '11

 
Kategori
Anneler Günü
 

Serseri oğlundan annesine mektup..

Serseri oğlundan annesine mektup..
 

Annem,  

Bugüne kadar o kadar çok şey yaşadım, o kadar çok şey düşündüm, o kadar çok yazdım ki, bir de baktım bunca şeyin arasında seni ne kadar çok ihmal etmişim..'yazıklar olsun' desen haklısın. Şu an utanıyorum, çok utanıyorum kendimden, senin gibi güzel bir insanı gereksizce üzdüğümden.. her ne kadar kızsan bağırsan, yaptığım işleri, hayat tarzımı beğenmesen de, yine kıyamıyor o yufka yüreğin bu serseri yavruna.. Atsan atılmıyor, satsan satılmıyorum değil mi? Ah, sanki bu yaptıklarını su istimal ediyormuşum gibi geliyor bana. Ama öyle değil annecim, sakın öyle düşünme, sadece senin beklentilerini karşılayamadığım için mahçup oluyorum karşında ve bu yüzden her fırsatta seni arayıp anlatamıyorum öyle havadan sudan. Çünkü benim havamı suyumu sevmiyorsun sen, istemiyorsun biliyorum ama ben böyle yaşamayı seviyorum.. 

Herşeye rağmen bana nasıl katlandığını, saçını süpürge ettiğini, üzerime nasıl titrediğini çok iyi biliyorum annecim.. O kadar kötü günlerden buralara kadar getirebildin beni, ne yapsam emeğinin karşılığını ödeyemem.. aklıma geldikçe yaptıkların yutkunuyorum hala, boğazım düğümleniyor, ağlayacak gibi oluyorum. Başka kim yapabilir bunu bana kim? Sen bir kahramansın anne, sen bir süper kahramansın hayatımda tıpkı babam gibi.. 

Senin gibi iyi niyetli, pamuk yürekli, onca şeye rağmen hala karşılıksız sevebilen birini nerden bulabilirm ki başka? Sana yaptıklarımın 10'da 1'ini bi kıza yapsam beni hemen terkediyor biliyor musun anne? Kimse bana senin kadar katlanamıyor anne, kimse sabredemiyor, hiç kimse senin kadar sevmiyor anne.. 

Biliyor musun, aslında gerçek aşkın peşinde koşmak, onu aramak boşuna anne. Çünkü gerçek aşk sensin anne, gerçek aşk bitane olur yürekte.. Ben senin gibi bir kadın bulamadım, halen sana aşığım seni çok seviyorum annem.. Anneler günün kutlu olsun..! 

Ulaş Tuzak 

 
Toplam blog
: 149
: 284
Kayıt tarihi
: 03.05.11
 
 

1987 Bandırma'da doğdu. Dokuz Eylül Üniversitesi İstatistik Bölümünden mezun oldu. Araştırma, Ban..