Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Sesimle sana

Sesimle sana
 

günahların şehrinden sana sesleniyorum.
hezimet dolu yılların ardından
kafese karşı düşman bir esaretlikten.
çivisini söktüğüm acılardan.
kalburüstü sevinçlerle sesleniyorum sana.
ve durmadan akan bir ırmağın en ucundaki pınarım.
seni her şeyiyle boğmak için hayatımın,
seviyorum…

utanç duygularını hiçe sayarak.
öldürsen de bu yanıtsızlıklarla.
aslında gerekli ya da gereksiz bir aşkın
içine dahil olmanın
üzüntüsünü yaşıyorsun ara ara.

ama ben sana tüm mesafeleri
tüm korkaklıkları
ve tüm tabuları yıkarak geliyorum.
anlamıyorsun ya
bu da benim savaştaki son kurşuna yenilmem gibi
ağrı veriyor canıma

Denizhan Burhan
AŞKLARA AYRILIK YAĞIYOR

 
Toplam blog
: 55
: 154
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

Basın Danışmanı. Medya tanıtım uzmanı ..