Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '12

 
Kategori
Deneme
 

Sessiz haykırış

Belki de bazen susmaktır en büyük haykırış. Susmak konuşmamak içinden haykırsanda. Dilin tutulur söyleyemessin. Sadece kimselerin olmadığı yerde bağırır çağırırsın bu seni biraz rahatlatsada. Aynı şeyleri görünce acının geriye kalanına bir acı daha. Git gide büyüyen bir sıkıntı ile yaşarken insan en sonunda daralır ve önüne gelene susar. Konuşmaz. Konuşamaz. Sevdiklerini kaybetmektense onlardan uzak kalmayı seçer. Belkide en buyuk yalnızlık, konuşamamaktır. Dilsiz bir insanın hareketleri iletişim sağlaması en büyük haykırıştır. Yalnız kişinin susması dilsiz kişinin konuşmasından fazla haykırır. İçine atar. Kalbini zedeler. Hiçbir şeyden zevk almaz. Olasılı her türlü durumları aklında canlarndırır şunu mu desem bunumu desem ne cevap verir. Ben nederim sonra diye kendi kendine olayları çerçeveler.''Ben Seni; ,Unutulmaz Anılar'la,Yaşanmamış Aşk'larla...Ben Seni; Masum Hisler'le,Telafuz'u Zor Hecelerle..Ben Seni; Sonu Olmayan Geceler'de,Sonu Olmayan Bir Özlem İle...Ben Seni; Keşdefilmemiş Yerler'de,Yasaklanmış Girişlerle...Ben Seni; Hüzünlü Geceler'de,Mutluluğu Özlercesine.. Sevdim!!'' FATME.....

 

 
Toplam blog
: 25
: 549
Kayıt tarihi
: 20.06.10
 
 

1975 yılında Almanya'da doğdum. Son 15 yıldır Türkiye' de yaşıyorum. Özel sektör çalışanıyım amatör ..