Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '10

 
Kategori
Deneme
 

Sessiz konuşma

Sessiz konuşma
 

Sessiz suskunluk


Hayatın bir köşesinde eski bir dostuma rastladım. Çok uzun zaman olmadı görmeyeli, sadece 7-8 yıl. Zaman kısa bile olsa çok özlemişim nedense.

Zaten çok konuşmazdık . Duygularımızla anlaşırdık sesiz ve derinden. İlk kez bu gün konuşmayı denedik İkimizde. Ve son verdik sesiz konuşmalarımıza .

Ne kadar çok şey varmış konuşacak, biz neler yapmışız konuşmadan , neler neler paylaşmışız koca dünyada. Hayallerimizi paylaşmışız görmeden, konuşmadan. O beni düşünmüş ben onla konuşurken rüyalarımda ve içimden.

Çok şeyler konuştuk havadan sudan. Daha neler neler. Uzun olur anlatmak. Kısaca özetlersem anlaşılır nasılsa.

Romanlardan hikayelere, şairlerden yazarlara, salıncaklardan , şiirlere , siirlerden şarkılara, kaderden hayallere, unutulanlardan unutulmayanlara ne varsa konuştuk kendimizce.

7-8 yıl suskunluk içinde yaşananlardan habersiz kazanılanların hikayesi anlattık birbirimize. Tıpkı burada yazılanlar gibi.

 
Toplam blog
: 17
: 513
Kayıt tarihi
: 03.01.08
 
 

1965 yılında Amasya ' da doğdum. Eğitimle ilgili olarak çalışıyorum. Yazmaya olan ilgim çocukluk yı..