Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Sessizlik

Sessizlik
 

Cisminde görülmeyen, isminde görülür mü hiç? Ekilmemişse sevda kalbe, sevebilir mi hiç ?

Önce kalbini seveceksin dedi reklamlarda. İmaj yasasını koyanlar…

Önce kalbini seveceksin!..

Eğer sevemezsen kendini, sevebilir misin beni, demek için gizliden.

Her günün bittiğini biliyorum, sadece, gecede!

Hayat durduğunda, ben yaşıyorum düşüncelerimle

Kendimle kaldığımda, içimde ki ses nefes aldığında, kainatın gölgesinde, her gece; bir hece, iki kelime kalıyor elimde.

“Sıfıra sıfır ”basit bir işlemde…

Uzun günlerin bilançosu patladı yüreğime, kısa günlerin hesabını tutmak gerekirmiş, seyir defterinde.

Akıl verenlere, ata yadigarı sözleri ekleyenlere önsözlere, cevap haklarını hep "es" geçtik nedense.

Susmanın erdem olduğuna inanarak… Susmak altınmış, sözse gümüş !…

Oysa zifte bulanmış sözler, habersiz

Kararmış kalplerde…

Karanlık kalplerde el yordamıyla ne kadar yol alabilirsiniz…

Ve ne kadar sevebilirsiniz…

Ne kadar oynayabilirsiniz…

İmaj her şeyse….

Her neyse !....

Jülide Öncel / 24.10.2007

 
Toplam blog
: 47
: 421
Kayıt tarihi
: 15.09.07
 
 

Mavi–yeşil sıcak bir nisan günü kız kulesine bakan bir tepede doğdum ben de. Doğar doğmaz seyrettim ..