Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Seval'e

Seval'e
 

Bir ben miyim böylesi seven

Bir ben miyim bir dünya dolusu insan içinde yalnız kalan

Seval diye bağırasım var… Yüreğimde dolu dolu yaşanılası bir sevda var

Kanadı kırık acı çeken serçe misali ağlayan gözlerim,

Seval diye haykıran yüreğim,

Bir bilsen söyleyemediğim ne sözlerim var….

Yosun bağlar mı yürek

Yosun tutmuş işte şu küçücük kalbim

Seval diye diye suskunluğa hüküm giymiş yaralı yüreğim

Tut yüreğimin ellerinden tut

Tut da kopar at şu yosunları

Temizle yüreğimdeki cam kırıklarını

Al beni yüreğine, sev beni gönlünün diliyle

Gel Seval ne olursun

Şafak atmadan gel gir gönlüme

Yok et acıları, sal gönlüme sevdayı…

Seval…..

Bir ben bilirim bendeki seni

Birde yaradan bilir yüreğimdeki ateşi

Bir de sen bil ne olursun hücrelerime kadar işlemiş sevda ilmini….

*****
anılardan ibarettir yaşamak

dünde kalanlar güzellikler olsun hep;

hatırlandığında sevinç gözyaşları döktüren

hatıralar sarsın her bir yanı

yarına umutla bakabilmek adına; dünler gülüşlerle geçip gitmiş olsun

bu naçizane şiirimde arkadaşım Seval'e hatıram olsun.........

Sevgilerimle.....

 
Toplam blog
: 10
: 608
Kayıt tarihi
: 27.11.08
 
 

Açıköğretim işletme öğrencisiyim. Kendimi şair olarak tanımlamadan şiir yazıyorum. Kendi halimce, ke..