Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '07

 
Kategori
Müzik
 

Sevdalar mı kısaldı? Biz mi ucundan kestik?

Sevdalar mı kısaldı? Biz mi ucundan kestik?
 

Dedim ya; Yasemin insanı sarhoş ediyor diye. Yorum bir harika, sözler derseniz yazanın eline koluna, diline, yüreğine sağlık. Ben kendime yazar mazar demiyorum, diyemiyorum bundan böyle! Nutkum tutuldu dilim lal oldu bu sözler karşısında. Siz söyleyin şimdi: günümüz sevdaları, günümüz ilişkileri bundan daha güzel nasıl anlatılır?

Yüreğin mi dar geldi, ben sığmadım içime?
Başlamadan bitirdik...
Çabuk mu geldi son, yabancılaştı dilimiz,
Sevmelere üşendik!
Düşlerimiz yaşlandı, üç beş günde değiştik,
Bilemedik yar...
Sevdalar mı kısaldı? Biz mi ucundan kestik?
Çözemedik yar...

Hazan yapraklarını baharlara değiştik,
Ah, yeşertemedik yar...
Soldurduk yeşilleri gözümüzün önünde,
Göremedik yar...
Gözlerimiz dolaştı o yasak bahçelerde,
Dönemedik yar...
Sevdalar mı kısaldı? Biz mi ucundan kestik?
Çözemedik yar...

Konuşmak mı zor geldi, susturduk dilimizi,
Sessizce kalıverdik!
Tutunmak mı ar geldi?
Kestik ellerimizi,
Boşluğa sürüklendik!
Kaç sevgiyi tükettik, kaç kez gömdük umudu?
Diyemedik yar...
Sevdalar mı kısaldı? Biz mi ucundan kestik?
Çözemedik yar...


Bir yanlış var bu işte. Çözülemeyen bir kör düğüm. Nerede yanlış yapılıyor, nerede tökezleniliyor, nerede kaybolunuyor? Hangi karanlıklar boğuyor sevdaları ve hangi evresinde. Neden hep yanlış adreslerde konaklıyor bu yürekler? Neden hep çıkmaz sokaklara çıkıyor da sevdaların yolu, sevdalının gözlerinde tutuklu kalıyor cümleler? Birisi özelliklemi yanlış numaralandırıyor bu levhaları söyleyin uleeeynnn!:)) Yoksa bu sokakları numaralandıranlar mı sarhoş? Ne istersiniz zaten gözü sevdadan başka hiç bir şey görmeyen bu zavallı sevdalılardan? Ne? Ne ha? Söyleyin kim ne istiyor. Kim ne???

Tamam, tamam durdum. Ne yapayım şarkı sarhoş etti beni içmeden. İçiyorum da… Çay yalnızca. Az kalsın duvara çarpıyordum gördüğünüz gibi.

İşte böyle dostlar…

Aldı gitti Yasemin beni turnaların kanadında buralara kadar. Ve böylesine değerli bir yorumu sizinle bir kez daha paylaşmak istedim. Umarım hiç birinizin yolu çıkmaz sokaklara uğramaz.

Son olarak bu yeni tanıştığım mükemmel yorumcuyu hem kendim, hem sizin için biraz daha araştırdım ve ulaştığım bilgileri sizinle de paylaşmak istiyorum. Kaset ismi ateş oldum. Kaynak: http://www.haydi.net/muzik_detay.asp?haber_id=1081.

Kasete emeği geçen isimleri görünce de bu çalışmanın neden bu denli mükemmel olduğunu anladım. Eminim ki; isimleri görünce sizin de bana hak vereceksiniz. İsimler mi? "Vedat Sakman, Cahit Berkay, Cem Karaca, Mazlum Çimen, Volkan Öktem, Erdem Sökmen, Ercan Irmak, Servet Kocakaya ve Akataylar gibi birbirinden değerli onlarca isim, aylarca süren titizlenmeler ve emek." Ve sonuç: "Ateş oldum."

Ateş olmamak mümkün değil ki böyle bir şaheseri dinleyince. Ateş de olunur külde. Daha ne diyeyim ki; sözü size bırakmaktan başka.

 

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..