Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Sevdalar sabahsız

Ses geçiyor kağıttan
Ve dilsiz soluğunun ucundan çekip
Doğurgan hafızaya yetişmek için
Kendini de şiirden-Ağır günlerden geçirdiğin
Uzun ip gibi-Geçmişten geçmişsek

Duymadığın bir ses-Tutmadığın bir el
Bilmezden geldiğin-
Korkan harflerini sustuğun yerde
karşılaştık-

kuzey zamanı
deniz uçsuz bucaksız içimde-boyumu aşarak yürüyorum
bu şehirde beş gün-sabahı bile sonbahar
yanlış köşelerden dönüyorum-soluk soluğa heyecanlı
büyüye yakalanmamak yolcuyum
yoldayım hiç bir yerdeyim

sabahların birinde seviştim mi-
sanki en şahane şiir içimde uyuyor
bilmiyorum ne zaman uyanacak-
kimseye demedim -yalnızlığımı
soluğumun ateşini sakladım-

mızıka sesi incecik sızılar
karıncalarım neremdesiniz
hiç tam sevgili olmadım-
hiç avrupalı olmadım
ellerim belki beni anlayamaz
kağıt simsiyah-
beyaz tebeşirle yazıldı bunlar

rengin özesmi

 
Toplam blog
: 99
: 289
Kayıt tarihi
: 13.08.10
 
 

1961- Ödemiş doğumlu - Gazi Ünv.İksadi ve İdari Bilimler Fakültesi Mezunu - Şiirle uğraşıyor... ..