Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Sevdam yeşerdi

Sevdam yeşerdi
 

yeşeren sevda


Birden bire, bir şimşek çaktı,

Kapkara bulutlar çöktü,

Çatıma baykuşlar kondu,

Bahçemdeki güller, çiçekler soldu,

Hayallerim, umudum,

Tüm güzellikler kayboldu,

Karanlıklarda kaldım,

Yıkıldım, kahroldum, mahvoldum.

Evimin direği sarsıldı,

Yıkılır mı? yıkılır mı diye sordum?

Doktorlara, kendime.

Aşkım, sevdam, dayanağım, evim,

Bir yastığa baş koyduğum erim,

Hiç kimseler teselli edemedi,

Ne olur öksüz bırakıp gitme beni.

Aylar sürdü Tanrıma yakarmalarım,

İçime aktı gözyaşlarım.

İşte, işte bugün:

Kara bulutlar dağıldı,

Güneş aydınlattı yaşamımızı,

Ilık bir rüzgâr esti, baykuşları götürdü,

Kanaryalar sardı evimin her yanını,

Bahçemdeki güller, çiçekler açtı,

Yeniden,

Tanrım dualarımı kabul etti.

Canım, sevgilim, hayat arkadaşım,

O melun hastalığı yendi,

Yuvam şenlendi,

Sevdam yeşerdi, yeniden. 

 

NAHİDE ÇELEBİ

18 Nisan 2012 ANKARA

 

 

 

 

 

 

  

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..