Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Merhem yerine

neremdi bilemedim
ne renkti bilemedim
açtı sol yanımda
domur domur
belki kızıl
çokça mor...

üveyikler yuva yapardı
en tenha yerimde
en tenha yerimde küçük kanatlar...

korkuyorum dipsiz boşluklar bırakacak ardında.
döküleceğim belki kurşunda önce
beyaz kağıda...

bir kahve
bir kedi
bir de yarım elma
alma gönül
gönül alma...

çoksun işte
avlusunda sek sek oynadığım evim kadar
iki cep dolusu misket kadar
uykum kadar ah
uykum kadar...

sen bana türkülerini ver
ben sana horoz şekerimi...
içip bir güzel kızılcık şerbetini
gülelim kana kana...

çözgüsü sıkılaştıkça savmayan bir yara bu
iki koca yalım göz...
bana bilinmedik bir çare söyle
raflardan harmanla kuru dalları
sür bakayım
merhem yerine
iyileşir mi
ehlileşir mi
la havle...  

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..