Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Seve seve giderim senin yolunda ölüme

Seve seve giderim senin yolunda ölüme
 

Aşkısı, seni çook seviyorum....


Sana demiştim ya, sensizliğe alışıyorum.
Oysa, kabuslarla uyanıp saatlerce ağlıyorum.
Aslında mutluluğum yalandı, yokluğunda kan kusuyorum.
Herşey senin elinde, bu nedenle susuyorum.
Ne kadar zormuş yokluğuna alışmak.
Ne kadar zormuş, yüreğim kan ağlarken gülmek.
Bir ''Evet'' desen, tükenmeyen aşkımız karşısında şaşıracaksın.
Sevgisiz geçen yıllara inat, ''Kavuştum'' diye haykıracaksın.
Aşkımızın sonunda ayrılık olsa bile.
Seve seve giderim senin yolunda ölüme....

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..