Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '17

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seven İnsan Aldatır mı?

Seven İnsan Aldatır mı?
 

Seni Seviyorum


Geçenlerde okuduğum bir kitapta insan davranışlarını araştıran bir uzmana soruyorlar: “Sevdiğini söyleyen kişi aldatır mı? Aldatıyorsa, gerçekten sevmiyor mudur?”

Bir anda aklıma eskiden arkadaşlarla yaptığımız sohbetler geldi.

“Ama sevdiğini söylüyordu, şimdi nasıl böyle davranır?

“Hem bana değer verdiğini söylüyor, hem de beni böyle ihmal ediyor anlamıyorum!!!”

Uzman bu soru karşısında biraz durakladıktan sonra şimdiye kadar duyduğum en güzel cevabı veriyor:

“Ben o kişinin sevip sevmediğini bilemem. Hislerini o sevgi diye yorumluyor olabilir. Bana göre ben seviyorsam aldatmam. Ama o kişi adına konuşamam. Benim net olarak bildiğim ise, bir kişinin bana beni sevdiğini söylemesindense bana bunu göstermesini tercih ederim

Evet sözler ve cümlelerimiz çok önemli!

Evet onlar bir ilişkiyi kurabilir ya da yıkabilir!

Evet sözlerimiz bizi iyileştirebilir ya da yaralayabilir!

Bununla birlikte, eğer sözler “davranışlarla” desteklenmezse, tarifte güzel duran ama pişmemiş bir yemeğe benzer: Bizi doyurmaz.

Ve bu durum sadece özel ilişkilerimiz için geçerli değil.

Uzun zamandır seni arayıp sormayan, seni hiç yoklamayan arkadaşınla yolda karşılaştığınızda “Heppp aklımdaydın” dediğinde nasıl hissediyorsun? Gerçekten inanıyor musun?

Her türlü ilişkimiz emek istiyor. Yukarıdaki örnekleri hep karşı taraf için düşünmeyelim, kendimiz için de geçerli. Sevdiğimizi, değer verdiğimizi, bizim için önemli olduğunu söylediğimiz kişilere ne kadar gösteriyoruz ilgimizi?

İşin ideali, hem hislerimizi sözlerimizle paylaşalım hem de davranışlarımızla gösterelim.

Ama eğer illa ki birini seçmem gerekseydi; ben de, bana sevginin, ilginin, değerin, desteğin davranışlarla gösterilmesini tercih ederim;) 

Sen ne düşünüyorsun bu konuda? Lütfen düşüncelerini benimle paylaş.

Sevgilerimle,

Yaşam Koçluğu bireysel seansları ve Kundalini Yoga & Meditasyon derslerim hakkında bilgi için bana yazabilir, her pazartesi haftaya yüksek enerji ile başlamak için websitemden ücretsiz üye olabilirsiniz.

 

Sevil Eskicioğlu Özkal

Yaşam Koçu ve Kundalini Yoga & Meditasyon Eğitmeni

www.sevileskicioglu.com

 
Toplam blog
: 74
: 127
Kayıt tarihi
: 11.03.16
 
 

Uluslararası şirketlerde yöneticilik yaptıktan sonra, Amerika'ya taşınarak Dünyanın önde gelen ya..