Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '21

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Sevgi İnsanı Olmak Gerek

Sevgi İnsanı Olmak Gerek. Bu sözü çakılmıştı Yavuz Dedenin. Zaman zaman yazmışımdır. Dedemle olan tartışmalarımızı müzakerelerimizi babam küçük yaşta iş kazası geçirmiş ve on bir ay sonra ölmüştü.

Rahmetli dedemle güçlü bir bağ oluşmuştu. Birlikte radyodan haberleri dinler yorumlardık Ocak başında saatler süren müzakerelerimiz olurdu. Sadık Hocadan Hacı Kâmil Mısırlı dan ve diğerlerinden öğrendiklerini anlatırdı.

Cumhuriyet Lisesinde bir arkadaşım sel ve köprübaşını okumuştu bana Yavuz Bahadıroğlu’nu o zaman tanımıştım sonraları Moral FM’de bazı programlarını dinlerdim. Yeni Akitte ki köşe yazıları beni zenginleştirmiştir. Yavuz dedenin kitaplarının taranması ve seslendirilmeleri için çok yazılar yazdım epey sesli ve e-kitabı var.

Bizim dertlerimizden biride görmeyenlerin batılı yazarları tanıyıp da kendi kültürlerinden uzaklaşmamaları için fikri takipteyiz. Ümmetin çocuklarını Kâbe resmini yere serenlere kaptırmak istemiyoruz.

Yavuz dede bu milletin alçaklık kompleksini yenerek içindeki cevheri keşfetmesini sağladı. Dar sınırlar içine hapsolmamızı engelledi. Ülkemizin yolunu yönünü kaybetmemeleri için önemli bir mihenk taşı oldu.

Milyonlarca insanımız Kıblesini ve Kebesi ni şaşırmadıysa bu toprağa ışık verenlerin katkısı büyüktür. O fark ettirdi Türkü madde planından kurtarıp mana planında yıkanları.

Selam olsun bu topraklarda Yerlilik ve Millik davasını güden çilekeş yazar ve şairlere Peyami Safa Necip Fazıl Mehmet Akif ve niceleri ışık doğudan doğdu ve yayılacak. Türk Milleti tüm engellere ve engellemelere rağmen Kızıl Elma Ülküsünden ayrılmayacak. İnşallah. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..