Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '21

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Doğruymuş

Doğruymuş. TRT Kent Radyoları varken sevgili Tuncay Acar abimle bir engelli programı yapalım demiştik. Ciddi bir hazırlığım vardı kitaplar filmler toparlandı. TRT Kent Radyoları kapanınca bizim projemiz suya düştü. Aslında TRT Radyo Birde İzmir’deki program sonlandırılmıştı. Sadece İstanbul’da engelsiz sesler var. Ben programın suya düşmesinden üzülmüş ve değerli iş arkadaşım Umut beyle sohbet ederken konuyu açmıştım. Oda her hafta ayrı konu ve konuk belirleme zorluğundan bahsetmişti.

Şimdi hak veriyorum. Konuları bilen ve gerçekten kendini bilimsel anlamda ifade eden engelli derneğimiz az. Engellilerle ilgili köşe yazanlara bakıyorum. Mecburen ayrıntıya boğuyor. Hâlbuki biz o engelle karşılaştığımızda nasıl davranmalıyız yâda toplumdan Devletten neler bekliyoruz.

Her şeyde bir hayır vardır. Ben o kitapları filmleri hazırladım kendim zaman zaman istifade ediyorum. İşleri detaya boğmadan topluma mesaj vermek ve her hafta yenilemekte kolay değil. Ben program yapsaydım yâda köşe yazsaydım gargara yapmadan iletişimi arttırma beklentileri tespit edip ona göre mesaj vermeyi tercih ederdim.

Görme kusurlarını detaylandırmaz yolda bir görmeyenle karşılaştığınızda yâda eğitimde ve diğer alanlardan görmeyenlerin hayat kalitesini nasıl arttırabiliriz yâda körlüğü nasıl önleyebiliriz ekran bağımlılığı tedavisini nasıl yaygınlaştırırız gibi daha çok hayata dokunan yönleri irdelerdim. Muhabbetle Kalın. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..