Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '11

 
Kategori
Deneme
 

Sevgilim...

Gecenin kör karanlığında sen düştün aklıma sevgilim..
İçimdeki o çocuk ağlamaya başladı sonra..
Özledi seni çünkü..
Susturmaya çalıştım... Ama susmadı... Susmak istemedi..
Belki bende istemedim susmasını..
Seni anlatıyordu çünkü bana..
Her hareketi seni andırıyordu..
Bakışı, konuşması..
Tatlı tatlı anlatışı yaşananları..
Gecenin kör vaktine kadar seni bekleyişlerimi anlattı..
Benim yüzümden uyuyamayınca sabah işe geç kalacağından korktuğum o zamanları..
Seni uyandırmaya çalışıp bir türlü uyandıramayışımı..
Sonra... sonra..
O tatlı sesini..
Gülüşünü anlattı..
Ben seni kıskandıkça, senin hoşuna gidişini..
Hoşuna gittiği için gülüşünü..
Sonra benim daha çok kızıp, en sonunda dayanamayıp gülüşümü..
Seni anlattı işte sevgilim..
Ne diyeyim ki..
Seninle birlikte uykuya daldık en sonunda..
Alışkanlık ya..
Uyanınca telefona baktım hemen..
Seninle çıktığım eve sensiz dönüşümün ikinci sabahıydı daha..
Ve hala alışamamıştım olmayışına..
Belki bilmezsin ya aslında çok hatıramız var seninle bu evde..
Yatağımın hemen yanı başındaki masa da tek kelime yazamıyorum döndüğümden beri..
O kadar alışmıştım ki orada sana satırlar dolusu yazmaya..
Yazamıyorum şimdi..
Ama Şerafettin'e sıkı sıkı sarılıyorum..
Sen geliyorsun aklıma o vakitlerde..
Daha rahat dalıyorum uykuya..
Telefon diyorduk..
Ekranda gelen mesajlar vardı..
Ama her biri başkasındandı..
Senden en ufak iz yoktu aralarında..
Hiç biri senin kadar güzel uyandıramamıştı..
Hiç biri senin kadar güzel yazmamıştı o üç heceli kelimeyi..
Senin kadar güzel süsleyememişlerdi sabahımı..
Olsun..
Benim aklımda her sabah uyandırışın..
Şimdi bir şarkı var kulağımda..
O kıskandığın yağmur adamın sayesinde öğrendiğim bir şarkı..
Öğrenmeseydim daha mı iyiydi sanki ?
Bilmiyorum ama öğrendim işte..
Veda ediyor sanki o şarkı birilerine..
Gidiyor aynı benim gibi..
Ama gitse de içinde bir yerler de saklıyor sevdiğini.. 

Hoşçakal sevgilim..
Hep dediğim gibi,
Hep dediğin gibi..
S.S. 

http://www.youtube.com/watch?v=cshqbi871Gc&feature=player_embedded 

Gidiyorum... 

Vucudunun kokusunu, dudaklarinin tadini unutmak istiyorum
Bir kez olsun mutlu bi hayat yasamak istiyorum
Bu sebeple, gidiyorumm..
Tesekkur ederim, tum bana soylediklerin icin..
Tesekkur ederim, beni sevmis oldugun icin..
Ama kendimi kandirmayi birakiyorum
Seni unutamiyorum...
Bak bana...
Ruhum kaniyor..
Denizlerin sırtındaki kamburda konaklıyor,
Kendi çığlıklarıyla sağır olan sesimin martıları
Adın, şiir'im. 

 

 
Toplam blog
: 112
: 512
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

Yazarım, çizerim... Hayalperestin önde gideniyim... Uykuya aşka aşık olduğumdan daha çok aşığım....