Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Nazım'a

Nazım'a
 

Onun yüzünden seni okuyamıyorum Nazım ! 

O kadar iğrenç şeyler yaptı ki senin adını kullanarak..Yapamıyorum..Elimde değil..Aşıkken sana..Senin aşklarına aşıkken yine de okuyamıyorum... 

 

Zavallı Nazım..Kimlerin pis oyunlarına alet oluyorsun bir bilsen..Nasıl iğrenç insanların günahına bulaşıyorsun...Piraye'ni de karıştırıyorlar o iğrenç oyunlara.Ne çok üzüyorlar onu. 

Ya Vera? Onu ne çok kırıyorlar biliyor musun? İçinde yeşerdi yeşerecek olan aşkıyla ne çok oynuyorlar..Bile bile! Aşkı ne büyük hevesle beklediğini bile bile yüreğine zehirli hançerler batırıyorlar.. 

 

Sevdiğin kadınları bir bir yok ediyor pis oyunlarıyla kendilerine aşık diyen o pis yaratık..Affetme onu Nazım..Onu Affetme! Sakın affetme.. 

 

Piraye'de nefret ediyor ondan benim gibi..Ama o güçsüz be Nazım..Güçsüz ve Aşık..En az senin Piraye'n kadar aşık..En az senin Piraye'n kadar kırgın.. 

 

Ama ben Vera gibi değilim Nazım! Onun kadar kör olmadım..Aslında hiç tanımadım senin Vera'nı.. 

Ama sana ne denli aşık olduğunu biliyorum..Aşık olmasa küllerini döktürür müydü mezarının baş ucuna, sana sonsuza dek sarılabilmek için.. 

 

Ama ben onun gibi değilim Nazım..İyi ki de değildim..Yoksa kaldırabilir miydim bu pisliği ? 

 

Ah Nazım...Zavallı Nazım.. 

 

Keşke dirilip mezarından sorabilsen hesabını..Seni bu pis oyunlarına alet etmesinin cezasını verebilseydin Nazım.. 

 

Üzgünüm Nazım çok üzgünüm..Üzgünden çok nefret doluyum... 

Hani seviyordu Nazım ! 

Seven bunu yapar mı ? 

Seviyorum derken iki aşkı bir kalpte taşımaya çalışır mı ? 

 

Ama merak etme..Vera'n hiç görmese de Piraye'ni..Ben gördüm Yalancı Nazım'ın pirayesini..Ve gördüm aşkını, masumluğunu..Çaresizliğini... 

 

Ve şimdi koruyorum Onu..O neden olduğunu anlamıyor belki..Ama koruyorum..İlk başta seni kullanıp onu kendi gönlüne prangalarla zincirleyip esir eden Nazım'dan kurtardım.. 

 

Kendim kanmadım..Onu da kandırmadım.. 

 

Bana " seni seviyorum..Dön artık.. " derken onu kandırmasına izin vermedim Nazım..Piraye'n bana kızgın belki..Belki küskün..Ama yapamazdım Nazım..Bile bile ona İhanet etmesine izin veremezdim.. 

 

Şimdi üzgün..Ama söz veriyorum Nazım..Piraye'nin yanında olacağım..Belki gereksiz..belki boşuna..belki saçma..Ama Piraye'ni bırakmayacağım çünkü o aşkta yaralandı.. 

 

O yüzden emanet bildim onu kendime..Ama olurda bir gün yardım edemezsem ona Nazım..Affet beni olur mu ? 

Vera'yı affet.. 

 

Yine yazacağım sana Nazım.. 

Merak etme.. 

Piraye'n üzülmeyecek.. 

Nazım onu aldatmaya çalışsa da.. 

Piraye üzülmeyecek.. 

Vera..Vera da onu üzmeyecek.. 

Ve aşkı bekleyecek.. 

Senin aşkın gibi kalplere destan aşkı bekleyecek.. 

 
Toplam blog
: 112
: 512
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

Yazarım, çizerim... Hayalperestin önde gideniyim... Uykuya aşka aşık olduğumdan daha çok aşığım....