Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sevgilim

Sevgilim
 

Seninle başladım hayata ve aşka
Kalbimde olmayacak senden başka
Ufka yelken açmışım, gidiyorum açıklara
Elveda dedim içimden artık yalnızlığa

Seninle ağlayıp, seninle gülüyorum
Bitmeyen sevdamsın bunu biliyorum
İnanki tüm kalbimle söylüyorum
Seni çok ama çok seviyorum

Benim için ne bir masal ne de hayalsin
Karanlık ruhumu aydınlatan güneşimsin
Gülen gözlerim, meleğim, canımın cananı
Değer verdiğim biricik aşkımsın

O gülen yüzün asla solmasın
Ömür boyu dargınlık olmasın
Allahtan bir tek isteğim var canım
Güzel başlayan aşkımız asla bitmesin

Ahmet İdiz....

 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..