Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
2554
 

Sevgiliniz bir yemek olsaydı??

Sevgiliniz bir yemek olsaydı??
 

Alıntı


Çiftler arasın da yapılan anketlerde hep birbirinden ilginç sorulara verilir.İşte o anketlerden birinde yine o sorulara yer verildiğini okuduğum geçenlerde bir yerde,benim en çok ilgimi çeken soru ise‘’sevgiliniz bir yemek olsa hangisi olmasını isterdiniz?’’ diye yöneltileniydi.

Düşündüm bende,hakikaten hea sevgilim bir yemek olsa hangisi olsun isterdim diye,hatta hangi tatlı olur,hangi içecek olur, zorlasam hangi çerez,çikolata vs.. diye uzatıla da bilir sorular : )

Gel gelelim sorularımın cevabı da hazırdı.Sadece kendim yanıtlamakla kalmadım bu soruyu,çevremdeki insanlara da yöneltiyorum yani,çok da acayip cevaplar çıkabiliyor :) O kadar detaylandırmayım tabi millet neler çıkardı diye ama benim hangi yemek ve içecek olduğumu ve ben sevdiğimi neye benzettiğimi söylemeden geçmeyeyim dimi? : )

Benim sevgilim bir yemek olsa ‘’dolma’’ olmalıydı.Böyle biberi başka,patlıcanı başka,sarması başka etkiler insanı dolmayı tabağında görünce.Hepsi dolma ama hepsi farklı tattadır.Böyle renkli olmalı sevgilim her hali farklı etkileyici,her anı başka lezzetli.Sonra içinin temel maddesi bellidir değişmezi pirinçtir ama kimi zaman et ile kimi zaman fıstık üzüm ile bazen salça ve nane ile bambaşka tatların kapısını açmaz mı dolma midemize,of of be olsa da yesek yani :) :) Ee bide dolmayı çok severim hiç fena olmazdı yani…

Peki içecek olsaydı ne olurdu sevgilim? Tabi ki hiç düşünmeden ‘’su’’ diyorum.İnsanın hayatındaki en önemli yaşam kaynaklarından biri su.Vücudumuzun bile üçte ikisi su,insan aç bir hafta dayanır belki ama susuz üç gün ancak dayanır.Ve ben sevdiğimin ömür boyu en önemli,vazgeçilmez,yegane kaynağım olmasını istediğim için su olmalıydı sevgilim diyorum.

Tabi hazır insan hali varken neden böyle benzetmeler diye gülmeden edemiyorum ama anketi hazırlayanın bu sorusuna taktım işte yahu :)

Benim cevaplar böyle ben ne olurmuşum peki?

Yemek ‘’içli köfte’’,içecek ‘’tekila’’ …:) Vay be ne kızmışım hea : )

İçli köfte gibi dışı başka kavurucu ve çekici,içi başka bir dünyanın gizli bahçesiymiş.Hani tekilada ilk içişte çarpar adamı sersemletir ama sonra bünyede bıraktığı tatlı sarhoşluk çok keyifli oluyormuş ya işte bi içecekte olsam tekila olurmuşum : ) Valla ben söyleyenin yalancısıyım,bilemem öyle miyim ! : )

Bu değişik soruya çok keyifli cevaplarda çıkıyor,yani ilk görünce yok artık bu ne demiştim ama güzel cevaplarla çok gülüp hay soranın aklına sağlık yaf diyorum :)

Peki sizin sevgiliniz hangi yemek hatta içecek olmaya daha uygun olurdu? :)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 205
Toplam yorum
: 496
Toplam mesaj
: 91
Ort. okunma sayısı
: 4465
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster