Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Sevgiliye mektup

Sevgiliye mektup
 

İnternetten alıntıdır.


Güneşi nasıl gece silerse,

Beni de sensizlik yok eder.

Sen benim huzur sahilim, engin denizimsin.

Seni, ben bile üzersem kendime kahrederim.

Ben hep siyahlar giyerken,

Sen bana hep beyazlarla geldin.

Seni çaldığım gitarın teline söz yaptım

Kendime göz yaptım, senin gözlerinle görmek için hayatı

Seninle ölmek için kefenimi kendi ellerimle dikerim; siyah elbisemden.

Ama sen hep daha fazla ve iyilerine layıksın.

Sen bir kara elmassın

Bense en kötü kuyumcu

Sana sahip olamam

Çünkü seni sevmiyor, sana doğuyorum ve senin için yaşıyorum

Şimdi yavaşça ölüyorum

Hayat amacım, zümrüt yeşiline...

FBA

 

 
Toplam blog
: 56
: 325
Kayıt tarihi
: 17.01.12
 
 

1987'de, Ankara'nın sokaklarında kırmızı-kahverengi yapraklar sonbaharın geldiğinin habercisi. Ta..