Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Ben- sen

Ben hıçkırıklarındaki senim

kesmeye çalıştığın her defasında

duyurmadan geçiştirdiğin,

Ben aynadaki senim

Bak içini aça aça

Ve dağıt saçlarını bana bakarak,

Ben aynadaki senim

Yüzünü kızart bakarken bana

Her sabah benle doğ güneş gibi.

Ben aynadaki senim

Yaşlarını akıt yüzüme ve hıçkırıklarını tek ben göreyim

Benle dertleş sadece.

Ben aynadaki senim

Vur kadehi yüzüme savur nefesini kalemime

Kederinle yaşayayım geceyi.

Ben aynadaki senim

Her aşkını haykır yüzüme

Ve her sarhoş kelimeyi bana savur.

Ben aynadaki senim

Kaderime yenik düşüşüm bundandır belki

Senle yaşanmışlığımın eserindendir.

Ben aynadaki senim

Her haykırışında gördüğün yüzüm

Ve lanet ettiğin bazen..

Ben aynadaki senim

Yaşanmış aşk hikayenin baş kahramanı

Ve hüzünle şarkıları kulağına fısıldadığın

Ben rüyadaki senim

Kim bilir belki her gece aldattığın

Belki her gece görmek istemediğin.

Ben rıhtımdaki senim

istemeden dönmesini beklediğin,

yada dönmesini hiç istemediğin.

Ben yağmur damlasındaki senim

her sonbahar camına vuran

sen camı açınca sevinç çığlıklarıyla yurduna akan

Ben gölgendeki senim

sen nereye gidersen bıkmadan usanmadan sana koşan

sabahlara lanet okuyan

Ben yarınlarındaki senim

yaşlandığını hissedip küfürler savurduğun

gelmesinden hüzün duyduğun

Ben garip şarkılardaki senim

her defasında kanalı değiştirdiğin

dinlemek istemediğin

Ben günaydınlarındaki senim

her sabah adımı andığın herkese bildirdiğin

ben sendeki yalnızlığım

hep onunla olmak istediğin ama

bir türlü imkan bulamadığın….

 
Toplam blog
: 37
: 151
Kayıt tarihi
: 23.12.11
 
 

Fırat Üniversitesi matematik bölümü mezunuyum. Matematik öğretmenliği yapıyorum. Sayfalarla anlat..