Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '16

 
Kategori
Öykü
 

Sevince güzel

Sevince güzel
 

Kadıköy sahili


Dünkü hava nasıldı sorsam hatırlarmısın… Yağmurda ıslandığımı, saatlerce sokaklarda yürüdüğümü…

Kadıköy iskelesine geldiğimde yağmur dinmişti… Islanmıştım, olsun kuruyunca geçer ıslaklılığım dedim… Yürüdüm Kadıköy iskelesine doğru, balıkçılar atmışlar oltalarını denize… Kimisi işten anlayan balıkçı, kimisi ilk sefer balık tutar gibi acemi… Bekledim beş on dakika seyrettim balık tutanları… Şans acemiden yanaydı baktım çekiyor oltasını, oltanın ucunda iri bir kefal…

Bıraktım onlara bakmayı… Yürüdüm dalgakırana doğru… Tişörtümde kurumuştu güneş açmıştı… Severim yağmur sonrası açan güneşi…

Yağmur sonrası güneşte olunca dalgakıranın ucuna kadar yürüdüm… Bir simit almıştım yerim diye, baktım etrafımda martılar; yiyeceğim simidi yemekten vazgeçip martılarla paylaştım… Görmeliydiniz mutluluklarını… Bazen bir simit seninde, martılarında mutlu olmasına yetiyor…

Sonra İstanbul'u soludum derin derin… Seyrettim uzun yol gemilerini, yıllarca kahrımızı çeken araba vapurlarını, şehir hatları vapurlarını, tekneden balık tutanları...

Sonra döndüm yürüdüğüm yolu, güneşi arkamda bırakarak… Martılara söz verdim en kısa zamanda tekrar geleceğim diye...

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..