Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '16

 
Kategori
Balıkçılık
 

Ne gelirse bahtına

Ne gelirse bahtına
 

Kadıköy, hava güzel, rüzgârda normal hafif poyrazdan esiyor… Üşütmüyor. Güneş pırıl pırıl…

Balık yasağının kalkmasına iki gün kaldı ya… 

Del yasağı çık balığa seninki basit 4,5 mt lik bir olta…

 Akşama üstü çapari takımını takıp attım boğazın derinliklerine, yerim Kandilliydi…

Bekledim durdum…

Hala bekliyorum…

Ne gelen var…

Ne de oltaya çarpan…

Tık yok.

Biraz daha beklesem mi acaba…

Deniz bu ya…

Beklemeye karar verdim...
 
Deniz bu ya...
Ali Gülcü sen ne yapardın ustam.
 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..