Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Seviş-me

İçindeki boşlukta çalıştım
Üşüdüm
Sanki bir penceren ormana açılıyor 

Kadın gövdesi
Aynada ...
Karnına değiyor başka bir ten ahh! 

Kuş şarkı söylüyor
Suya...
Renkler ses veriyor
Benim avuçlarım kırmızı yüzüm beyaz ... 

yüzümü unuttun
Bellek bir yere sakladı
Belki bir şarkının içine 

Odalar
Odalar
Biraz daha ışık
Koro sesleri 

Çizikler... 

hayatın gidişinden kaçmanın
Dayanılmaz arzusu 

Sonunda-
Karınca ip merdivende,
Tırmandı... 

Sözcükler
Sevgi ‘’an’’ da gezer,
Zamana dayanıyor yazı dediler 

Caddeden akıyor yağmur dediler
Kadın gövdesi korkmuş 

Aynada gördüm bakk ahh!
Karnına değiyor başka bir ten ahh!
Kuş şarkı söylüyor
Suya..
Renkler ses veriyor
Benim avuçlarım kırmızı yüzüm beyaz .. 

 

rengin özesmi 

 
Toplam blog
: 99
: 289
Kayıt tarihi
: 13.08.10
 
 

1961- Ödemiş doğumlu - Gazi Ünv.İksadi ve İdari Bilimler Fakültesi Mezunu - Şiirle uğraşıyor... ..