Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Kalemim

Kalemim
 

DÜNYAYI ELİNDE TUTAR KALEM


Keskindir kılıçtan kalem bilirim 

Küçüğüm olmaz siyah önlüğüm 

Altı değil beş bucuktur ömrüm 

O gün bu gün elimdedir kalemim 

 

Eğri çizdim doğru düşündüm 

Topladım çıkardım böldüm 

Yalana yanlışa dokunmadım 

Kalemimle alemi öğrendim 

 

Kalem verdim minik ellerine 

A B C yazdım defterlerine 

Doğruyu işledim belleklerine 

Kurban olurum kalem tutan ellerine 

 

Yazmaz oldu Birsen’in kalemi 

Vakittir ecel sardı bedeni 

Bilirim kefenin yoktur cebi 

Vasiyetimdir dostlar kalemimle gömün beni 

 

 

Birsen İNAL /// 29.04.2011 

 
Toplam blog
: 124
: 393
Kayıt tarihi
: 01.04.11
 
 

Diyarbakır’da doğdu, tam bir Diyarbakırlı olarak büyüdü. İlk okulu İsmet Paşa İlkokulu’nda, orta ..