Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Seviyorum kendimi

Seviyorum kendimi
 

Seviyorum kendimi
Ancak,
Yeni yeni...

Anladım,
Güzel kadınım ben!

Evet, kaşım,
Gözüm güzel, ama
Onu demek istemedim!

Güzel kadınım,
Yalansız...

Riya pek bulaşamadı bana!

Kibirle hiç tanışmadık...

Hasetle,
Uzun yıllar önce,
Bir iki kez,
Karşılaştık...

Kıskançlıkla,
Selamlaşırız bazen,
Başımızla, öyle uzaktan,
Ancak çok aşık olduğum zaman...

Kendimi bildim bileli
Haksızlıkla hep
Küstük zaten!

Galiba ben biraz geçimsiz bir kadınım!

Yargıyla,
Dedikoduyla,
Kavgayla
Hiç anlaşamadık!...

Maske takmayı da hiç sevemedim.

Beni de pek sevmediler zaten!

Geçimsizdim! ...

Eh, durum böyle olunca,
Ben de kendimi pek sevemedim!

Salak bir kadındım ben,
Lokmamı hep birilerine kaptırdım
Sandılar.
Kaptırmadım!
Ben yalnızca paylaştım!

Çok saydamdım...

Ya topla kendini, açma,
Saçılma
Dediler,
Ya inanmadılar,
Altında neler aradılar...

Yani, biraz tuhaftım...

Pek anlaşılamadım...

Yanlıştım...

Kendimle uzlaşamadım
Kolay kolay...

Ne, beni sevdiler,
Ne ben beni,
Uzun uzun yıllar...

Şimdilerde seviyorum
Kendimi
Ancak,
Yeni yeni...

Güzel bir
Kadınım ben!
Şükür ki…


Gülgün Karaoğlu

Kasım,11/04

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..