Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Sevmek, sevilmek

Sevmek, sevilmek
 

bir mum ışığında aşk kokulu gönül...


Yine içinde bir ayrılık vurdum, bedenime

Gülüşüm yok oldu, senim özleminle

Felaket oldum, şu yüce günlerde

Yaşamın anlamı yok oldu, benliğimde

Aşkım senle senle yeşerdi taştı....

Geride bıraktığım günler tasalandırdı

Kaybetmedim seni...

Ben kaybettim mi?

Sevmek sevilmek için yazıldı herşey

Varlığınla, yokluğunla, bir ışıktı herşey

Seviyorum seni, senle diliyorum

Son baharım ol,

Olda bir yaprak dökülsün toprağa

Sarılsın içten içe yalnızlığa...

Sen varsın bide ben...

Hesap sayfalarım dizili

Affeyle, bu bedende aşkı mevlam

Sende buldum, sende dilerim....

Gönül pervane olmuş, geç değilim

Gel, gel, gel de eyle kadiri mevlam....

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..