Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Sevmek suç mu ?

Sevmek suç mu ?
 

dün akşam geç vakitti ...

masada
bağıra çağıra
seni sevdiğimi söylemişim
ben hatırlamıyorum
yanımdakiler duymuş
sarhoştum zil-zurna
sarhoştum
birhoştum

nerden bilirdim ki
sevmenin suç olduğunu
orada
hem de o saatte
sevmeyi
hele de seni sevmeyi
hem de bu kafayla
peh !.

şikayet edecekler/miş beni
seni sevdiğim için,
etsinler

karakolda da doğruyu söylerim
şaşmam bile mahkemede
aynısın söylerim
korkmadan
çekinmeden
seni sevdiğimi

orda
hem de o saatte
hem de ayık kafayla
hiç saklamadan
bağıra çağıra
seni sevdiğimi

suçsa suç
ne yapalım yani
elimde değil ki
sarhoştum
üstelik seviyordum
ne dediğimi de
biliyordum

seni seviyordum
seni

sen davacı mısın benden  ?

- yoo !..

o halde
kime ne
seni sevdiğimden

hem af varmış yakında
sevmek
suç olmaktan çıkacak/mış
sevmek serbes olacak/mış
öyle diyorlar
gazeteler de yazmış

bu haberi
doğruysa eğer

yaşadık valla senle ben
hem de
birbirimizi severken

sevmek de suç mu olurmuş
Kime ne
seni sevmekten  ?

 

 

Muzaffer Yıldırım

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..