Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '12

 
Kategori
Dünya Şehirleri
 

Sibel Geziyor-Hoşçakal Singapur, Merhaba Bali

 

Singapur’daki son günüm. Bugün öğlen saat 14.30’da havaalanında olmam gerekiyor. Sonunda Denpasar’a yani Bali’ye adımımı atacağım. Ve sevgili minik kuşumla birlikte rüya tatilimize başlayacağız.

Bugün öğleye kadar Singapur’da ne mi yapacağım. Singapur’da görmediğim diğer yerleri “ Hip hop” otobüsü ile gezmeye devam edeceğim. Singapur’dan hayat pahalı ama bunun karşılığında burada yaşayanlara keyifli bir yaşam alanı sunmuşlar. Küçük bir şehir olmasına rağmen trafik sorunu çok yaşanmıyor. Örneğin paralı yollara girdiğinizde para vermek için durmanız gerekmiyor. Elektronik izleme yöntemi ile geçiş ücretini sonradan araç sahiplerinden toplu olarak tahsil ediyorlar. Ayrıca elektronik olarak trafiğin yoğun olduğu bölgeleri tespit edip trafik ışıklarında ayarlama yaparak şehrin trafiğini rahatlatıyorlar.  Yeşil alanlar da çok iyi korunmuş. Örneğin şehrin göbeğinde botanik bahçesi yapılmış. Kısaca bayağı para dökmüşler.

Singapur gezimi tamamladıktan sonra otelden sırt çantamı aldım ve doğruca havaalanına doğru hareket ettim. Duyum’u göreceğim için çok heyecanlıyım. İki buçuk saatlik uçak yolculuğundan sonra Denpasar’a vardım. Denpasar’a havaalanına indiğimde beni Ubud’a götürecek şoför ile buluştum. Bir buçuk ay süren orta halli bir seyahatten sonra lüks bir seyahate doğru atım atıyorum. Hem de minik kuşumla birlikte olacağım. Heyecanla onunla karşılaşmayı bekliyorum.

Sevgiler  

 
Toplam blog
: 615
: 248
Kayıt tarihi
: 09.11.10
 
 

Geçmişte finans sektöründe ağırlıklı olarak iyileştirme ve geliştirme projelerinin hayata geçiril..