Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '10

 
Kategori
Siyaset
 

Sıfır problem

“Komşularımızla sıfır problem!”

Bu sözü ilk ben uyguladım! Bahçeye poşet atan komşumuzun kiracılarını uyardım!

“Bakın attığınız o poşetleri alır..!”

Şu an atan yok!

Hükümetin de komşularımızla sıfır problem pılitikası iyi gidiyor!

Mesela İsrail!

Adamlar hakaretin âlâsını yaptılar bize! Bir de televizyonlara servis yaptılar.

Servis yapmasalar, görmesek, kimbilir bizimkiler nasıl aksettireceklerdi olayı!

Bizimkiler ne yaptı?

Sıfır problem politikası esası içinde...!

Yani sonuç sıfır!

Anlamıyorum !

Bu hükümetin her hesabının sonucu “sıfır” çıkyor!

Yok canım !

Denk gidiyor hesap !

Güzeeel!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..