Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '08

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Sıgaraya hayır

Sıgaraya hayır
 

kızımın elleri


İlk önce onu düşündüm kızımı, sıgarayı bırakıyorum dediğimde kızımın sesi geldi kulağıma ...yaşasın babamı doyasıya öpeceğim, öpebileceğim.. Kül tablası gibi kokmayacak benim babam deyişi kulağımdan çıkmıyor.

Tam bir buçuk sene oldu sigarayı bırakışım tabi birazda mecburiyettendi bırakışım, eee her şeyin bir başlangıç nedeni olurmuş , benim kide akciğer kanseri oluşum, hembana gidişime(yaptığım akılsız hareketlere) bir tokat gibi dur diyecek birisi olmadığı için bana ilaç gibi geldi...

İyi ki geç kalmamışım. Yavaş yavaş kendimi buluyorum.
Tabiki hem sigarayı bırakışım, hem kemoterapi bir de üstüne üstlük iştahımın açılışı beni birazda olsa şişman kıldı, ama onuda yenicem.
Uzun bir aradan sonra bloglarıma yeniden başlama kararı aldım, daha coşkulu, daha istekli olacam.Tabiki milliyet blog cusu yazılarıma hayır derse bir şey diyemem. Şimdilik bu kadar kalın sağlıcakla.

 
Toplam blog
: 28
: 1274
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Merhaba, 1956 İstanbul/Kuzguncuk doğumluyum. Aslı Tuğçe adında bir kızım, Hülya Nihal adında bir eş..