Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '09

 
Kategori
Sağlık
 

Sihirli diyet listesi budur!!!

Sihirli diyet listesi budur!!!
 

SALATA BÖYLE OLMALI


Sihirli diyet listemi sizlerle paylaşmak istedim, denedim uyguladım ve süper bir sonuç aldım.

SABAH: Peynir, zeytin, domates, salatalık, yumurta, bunlardan karşık bir tabak hazırlamalısınız.T abaktaki karışıklık az olsun lütfen kepek ekmeği olmazsa olmazı bu diyetin.
ARA ÖĞÜN: Şimdi sıkı durun küçük bir porsiyon tatlı.
ÖĞLE YEMEĞİ:Kepek ekmeğine yağsız tost, çorba, etsiz ve pirinçsiz sebze yemeği, karışık salata o da yağsız lütfen
ARA ÖĞÜN:Bu defa size meyva yemenizi önereceğim, sonra bir kaç tane havuç yemelisiniz hem sizi oyalar hemde uzun sürede bitmez.
AKŞAM YEMEĞİ:Çorba, bir kase yoğurt, sebze yemeği, içecek olarak şalgam suyu, salata tabi ki olmazsa olmaz.
SON ARA ÖĞÜN:Bolca salata, yine bir ilki meyva ve bu defa içicek olarak soda içmenizi tavsiye edeceğim.
EH ARTIK YETER YATIN .

Bütün diyetlerde olduğu gibi bol su önermeme gerek yok sanırım. su içmekten hoşlanmayanlar ise bitki çaylarından faydalanabilirler. spor yapmak isterseniz ev işlerini öneririm. her gün yaptığınızda hem spor olur hemde ev temiz olur. Mümkünse birazda derin düşünün en çok kilo verdiren şeyin düşünce olduğunu unutmayın, mutlaka duyarlı düşünün duygularınızı herkese karşı kullanın onlar için üzülün o zaman iştahınızda kapanacaktır.
Ben böyle yaptım. çok ta iyi bir sonuç aldım. kilo vermek tamamen elinizde. Abuk sabuk ürünler kullanmayın, doğal zayıflayabildiğinizi göreceksiniz. doğayı dinleyin bütün sır burda. her şey doğal ve her şey saf olmalı .
Ben bu diyetle bir ayda 4-5 kilo verdim inanılması zor dediler beni görünce, kilo vermek beni hem mutlu hemde sağlıklı yaptı. Zayıflama ürünü satan arkadaşım beni görünce şaşkınlıktan dilini yutacaktı, çünkü ısrarla bana ürün satmak istemişti. Ürünü almayışımın sebebini ona anlattım ama o ısrarla tersini savundu. Ben sağlık olunca çok dikkat ediyorum. sizlerde mutlaka benim gibi yapıyorsunuzdur. Her şey doğa da var zaten.

 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..