Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Şiir resmi geçidi : aforizmalar 2

Şiir resmi geçidi : aforizmalar 2
 

Milliyet Video'da '' Dünyadan İniyorum '' isimli videomu izleyebilir, kendi sesimden bu şiirimi sevdiklerinizle paylaşabilirsiniz.

Diğer şiirlerime Milliyet Blog'umdan ve
adresinden ulaşabilirsiniz.
Şiirle kalın...
 
Aforizmalar 2
 
1. 
 
sensizliğin ölüme denk geldiği yerdeyim! 
 
2. 
 
gece olur sen bende bitersin 
bende bir yalnızlık başlar sonra. 
 
3. 
 
ben seni kanayan bir dize gibi anarım! 
 
4. 
 
anlatamam sizlere sigarama anlattıklarımı 
ben bilirim bir ülke nasıl kanar! 
 
5. 
 
kimileri yaralarına aşık ölür. 
 
6. 
 
ışıklı kanatlarından tutup güvercinlerin 
içimde sana uzanan bir çocuk var. 
 
7. 
 
kana kana bir aşk içtim avuçlarından. 
 
8. 
 
gece bir sülük gibi emmiştir o güzelim ruhunu. 
 
9. 
 
gece vurur en ıssız insanları düşlerime. 
 
10. 
 
yüreğimde deniz kokan çocuklar ölür. 
 
11. 
 
beni bu şehir gibi yoksul ve kırılgan kılıyorsun!
 
Toplam blog
: 12
: 374
Kayıt tarihi
: 05.03.12
 
 

1988 yılında Kayseri'de doğdu. Afyon Kocatepe Üniversitesi Protez- Ortez bölümünü bitirdi (2009) ..