Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '15

 
Kategori
Şiir
 

Şiir senin

Bu gün şiir kestim, şiir astım..!
İçim yandı o benim kaburgam.
Ciğerime battı, bir bir düştü kelam…
Yolda bıraksam olmaz o benim! Şiir benim mi?
                  ****
Hiç görmedim götüreni şiirler halkın,
Haz almaz yazan! Zaman zaman kan yutar,
Ciğer sel olur akar, kalbe dil söyler söz olur.
Dilde bıraksam olmaz o benim! Şiir benim mi?
                ****
Gül ile dolar gönül bahçesi yar sev'i ister yar...
Kolum yastık böğrümde yar uyur, o yarım!! Yar,
Sevgi sel olur kalbe akar canan can olur yar.
Yolda bıraksam olmaz o benim yar! Şiir benim mi?

                        
                            Adana/Seyhan.

                           03/11/ 2015

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..