Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '07

 
Kategori
Edebiyat
 

Şiir ve şarkı sözü yazmak ve satmak

Şiir ve şarkı sözü yazmak ve satmak
 

Çok uzun süredir yazi yaziyorum, şiir yaziyorum, resim yapiyorum. Tabi hepsi hobi olarak.
Biliyorsunuz ki bugün Dünya Şiir Günü kutlaniyor. Bu yüzden bu yaziyi yaziyorum.
Dediğim gibi tam bir balık burcu kadiniyim ben bir sürü şiirim hatta şarkı sözüm var. Uzun süredir bunlari degerlendirmek istiyorum. Nette bir çok yere yazdim, mutlaka bir gün birine ulasacaktir. Mutlaka biri döne yakila benim siirlerimi ariyordur. Ben onu yada o beni bulacagiz.

Madem bir seyi yapmak bana güzel geliyor, neden bundan para kazanmayayim. Bunu yapanlarin benden fazlasimi var. Bende satacagim siirlerimi bir gün sarkilarimi duyacaksiniz, ünlü bir sarkicinin dilinde. NE ZAMAN MI TABİKİ BÜYÜYÜNCE (bu arada ben 44 yasindayim.)
Bu kadar övdüm kendimi bir de siir fiçittirayim. (Bu gün yazdim. Yemin)

Ben senin minik kizinim
Karninda tasidigin
Bagira bagira dünyaya getirdigin
koynunda sakladigin
ak sütünle doyurdugun
Minik kizinim ben senin
artik büyüdüm anne
Bak bebegim oldu
İlk nefesinde agladiya
sandimki canım cıkıyor.
Çok aglayinca elim ayagim karisiyor.
Anne olmak ne zormus
İstekleri bitmiyor.
Alamazsam icim daraliyor.
Senin bana baktigin gibi gururla bakiyorum ben de ona
Sen gibi hissediyorum
Büyüyorum.
Çok yoruldum anne
Hata yapmaktan korkuyorum.
O umudumun resmi, ben onun ressamiyim.
Bensenin minik kizinim anne
Hem sana, hem bebegime kopruyum su an
sütüm bebeklerime helal olsun
sende helal et anne
ben senin minik kuzunum.

Sevgiler tüm annelere tüm bayanlara ve babalara
sevgiler ayse

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..