Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Şiir yarışmasına destek verin

Şiir yarışmasına destek verin
 

Yarışma Başlasın . . .


Merhabalar efendim. Sevgili blog yazarı arkadaşım Nil'e Işık Saçan ile bir oyun başlattık kendi kendimize. Bu öyle bir oyun ki ; Kültür ve Edebiyat adına, Şiir adına, yeni yeni şiirlerin , şairlerin günyüzüne çıkması adına düşündüğümüz bir mini yarışma. İlk başta bir kelime yazıyoruz, ve onun hakkında hissettiğimiz duygularda bir dörtlük ya da sizin istediğiniz kadar şiir yazıyoruz. Bu olay bana göre aramızda yeni cevherlerin çıkmasına , harika şiirlerin yazılmasına ilham ve bir nebze destek de olabilir bakarsınız. Ne dersiniz ? Bu konu hakkında fikirlerinizi çok merak ediyorum. Sizden gelecek yorumlara dayanarak bu yarışmayı değerli düşüncelerinizle başlatmak isyiyorum. Yorumlarınız ve desteğiniz çok önemlidir bizim için. En kısa zamanda yarışmamızı başlatacağımı belirtmek isterim.

Sonsuz sevgilerimle. . .

Gökhan Cenker

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..