Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Şiir yasağı varken!

Şiir yasağı varken!
 

....mamut..


İki yıl öncesine kadar, MB de şiir yasağı vardı. Bendeniz cennetkuşu, yazımı şiir formunda yazdığımdan red edildi.
Halbuki ben sadece duygumun dökümünü o formda yazmıştım.

Buraya, çocukken yazdığı anahtarlı-kilitli şiir defterini nakledenleri ben de tasvip etmiyorum.
Fakat, günlük yorumumu edebi formatlardan herhangi biriyle yapabilmeliyim.
İki yıl geçtiği için rakamları değiştirdim. Çünkü bu arada cepten iki yıl daha harcadım. Bir aydır 56 ya giriş yaptım.


Ben, bu yazıyı, "blog" bölümüne alıyorum. Şiir mi, nesir mi? Editörüm karar verir.

***

Fazla vaktim, kalmadı!

56 geldi, 55 bitmiş!
İlkokul öğretmenim Bedia,
Bazı hareketlerine güldüğümden,
Özellikle çağırmış...
Babama, benim için
"Gevşek" demiş !

Hayat benle dalga geçti,
Ayıptır söylemesi,
Bende onu, birazcık ti'ye aldım.
Ama, her zaman
Çorbayı kaynatmaya
Ve dağıtmaya çalıştım...
Asil babamdan,
Şereften başka miras kalmadı...
Hayatı ise, 17 yaşında;
Ben, sırtıma aldım.

Çalıştım, çabaladım...
Hayatı yaşadım
Bu arada, doğru dürüst...
Karikatür çizemedim,
Resim yapamadım,
Yazı yazamadım,
Filim çeviremedim,
Düşünemedim !..

Artık,
Fazla vaktim kalmadı.
Yapamadıklarımı, yapmak,
Düşünen hayvan olmak istiyorum !

Benim de,
Şereften başka, bırakacak şeyim yok !
Olsa...
İyi mi olacak?
Bilmiyorum!

***

http://www.izlesene.com/video/amator-fazla-vaktim-kalmadi/1168509

M.Celalettin Avus-Büyükada
 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..