Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '18

 
Kategori
Şiir
 

Şehrini de Yanına Alıp Gidebilir misin? Benden.

Şehrini de Yanına Alıp Gidebilir misin? Benden.
 

 

Ağlamak istiyorum senin gibi,
Ama kimseler görsün, bilsin, istemiyorum…
Belki de bir kenara yüreğimi bırakıp çekip gitmek istiyorum,
bu şehirden,
öylece yapayalnız…
Bırakmak istiyorum her şeyi,
Yürümek istiyorum,
Sonunu bilmediğim bir yolda,
Bütün şehrin ışıkları sönsün istiyorum,
Karanlığa bürünmek istiyorum,
Geleceğim gibi, karanlık olsun bu şehir…

Giderken,
Hiçbir şey almak istemiyorum yanıma,
Ve aksine geride beni hatırlatacak bir şeyler de bırakmak istemiyorum.

Gitmek istiyorum bu şehirden,
Ve senden…
Yapamıyorum…

Ben senden gidemiyorum,
ve şehrinden.
Şehrini de yanına alıp
Gidebilir misin?

    BENDEN…

 

 
Toplam blog
: 12
: 476
Kayıt tarihi
: 08.07.13
 
 

''Biz yağmurun altında oynayan çocuklarız, işler kötü giderse, ne olacak? Bu dünyanın sonu değil...