Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Şiirlerim

Şiirlerim
 

İçime bak ki bıraktığın
Eseri gör
İçimi nasıl karartığını
Karanlıktan başka birşey
Bırakmadığını gör
Gör ki
Canımın nasıl yandığını bil
Belki biraz olsun
Yaptıklarının farkını
VARIRSIN!!!!!
...........................................................

Karanlıkta haps olmuştum
Bir ışık bulduğumu sanmıştım
Ona yaklaştıkça benden uzaklaşıyordu
Tam buldum derken
Tam ışığıma kavuştum derken
Gördüğüm şey
HAYALDEN başka birşey değilmiş.....
........................................................................................

Daha ne kadar sürecek
Oynadığım mutluluk OYUNU
Daha ne kadar
Kandıracam kendimi
Ne zaman bitecek
Kurduğum bu HAYAL
Ne zaman bitecek
Acı dolu bu SEVGİ
Ne zaman
UNUTACAM SENİ!!!!!!!!!!!
..............................................

Hani bir rüya görürsün ya
Ve o rüyanın gerçek olduğuna inanırsın
İşte ben de bir rüya gördüm
ve o rüyanın gerçek olduğunu sanmıştım..........


BUNLARI SENİN İÇİN YAZDIM
İMKANSIZIM!!!!!!

 
Toplam blog
: 10
: 385
Kayıt tarihi
: 22.04.08
 
 

23 yasındayım.... Van yüzüncüyıl üniversitesinde fen fakültesinde kimya bölümünü okudum..... VAN ..