Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '08

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Ailem

Ben aile kavramını çok merak ediyorum çünkü benim ailem diyebileceğim kimse yok maddi olarak var ama manevi olarak pek görmüyorum bir gün oturup sohbet etmişliğimiz, gülüp, konuştuğumuz bir günümüz yok hep kavga hep gürültü o kadar üzülüyorum ki....


Evden kaçıp okula gidiyorum en azından okulda mutlu olurum diyorum ama o da olmuyor, çünkü okulda da konuşabileceğim kimse yok beni hiç sevmiyorlar ya küçük düşürüyorlar ya da alay ediyorlar. CANIM ÇOK ACIYOR ne yapacağımı bilmiyorum herşeyden çok sıkıldı herkesten çok uzak bir yere gitmek istiyorum uzaklara çok uzaklara gitmek istiyorum mutluluk bana o kadar uzak ki elimi her uzattığımdan benden uzaklaşıyor aslında kendime bir blog çıkarmamın sebebi de bu birileriyle sohbet edip konuşmak dertleşmek konuşumadığımdan yazmayı tercih ediyorum en azından biraz olsun rahatlanıyorum elimden gelen bir şey yok zaten tek bildiğim şey yazmak gerçi onu da beceremiyorum.....

 
Toplam blog
: 10
: 385
Kayıt tarihi
: 22.04.08
 
 

23 yasındayım.... Van yüzüncüyıl üniversitesinde fen fakültesinde kimya bölümünü okudum..... VAN ..