Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '09

 
Kategori
Siyaset
 

Sık kullanılan politik cümleler

Sık kullanılan politik cümleler
 

Gri bir dönem yaşıyoruz siyahtan beyaza geçerken olumsuzluklar olması normal, biraz daha sabırlı olmanız lazım.

Doğumlar sancılı olur!

Konu üzerinde çalışıyoruz, değerlendirmeleri ve çözüm yollarını önümüzdeki günlerde açıklayacağız.

Kriz masası oluşturduk.

Konu hakkında fikrim yok, detaylı bilgi aldıktan sonra beklenen açıklamayı yapacağım.

Sorunlar yerine çözümleri konuşsak.

Bize biraz daha zaman tanıyın, elimizde sihirli değnek yok!

Olanlara ben sizden daha çok üzülüyorum.

Önümüzü tıkamaya çalışan gizli güçler var, onlarla mücadele etmekten işimizi yapamıyoruz.

Böyle olmasını ister miydim sanıyorsunuz...

İçimiz kan ağlıyor, bazen gözyaşlarıma engel olamıyorum.

Gece yarılarına kadar sizler için çalışıyoruz, bazen yemek bile yemiyorum.

Hizmet için geldik, bizi önümüzdeki yıllarda daha iyi anlayacaksınız...

Bunun hesabını bizden öncekilere sorun.

Yumurta kapıya gelmiş, biz ne yapalım?

Herkes takkesini önüne alsın iyi düşünsün, suçlu arıyorsanız arada sırada aynaya bakın.

Bu işin üstesinden de geleceğiz.

Yaptıklarımız yapacaklarımızın garantisidir.

Bizim veremeyeceğimiz hesabımız yok.

İspatlasınlar terk ederim buraları.

Tabii ki sizi anlıyorum...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..