Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sıkılmak üzerine deneme

Sıkılmak üzerine deneme
 

İnsanoğlu tarih boyunca bu duygudan çekmiştir; kimi kişisel durumundan, kimisi de başkasının yarattığı durumdan. Eğer durumu oluşturan kendinizseniz tüm gün ne yapacağınızı bilemeden kuyruğunu yakalamaya çalışan bir canlı gibi, kendi etrafınızda dönersiniz çaresizlikten. Çıkış yoktur. İşte tam o anda, bilenen duygu kendini gösterir ve siz artık gerçekle yüzleşip sıkılmanın verdiği bütün vücut tepkilerini görür ve yaşarsınız. Bu daha birşey mi? Hayır. Biraz daha bekleyin...

Benim en korktuğum durum başkasının benim üzerimde oluşturduğu sıkılmadır. Burayı biraz açayım. İnsanın ruh hali gün içinde değişmekle birlikte, normal dışı durumlar oluştuğunda (ki bunlar genelde başkalarının oluşturduğu durumlardır) ne yapacağımızı bilmeme duygusu ile tanışırız (Bu da kötü bir duygudur.). Bu kuyruğunuzu yakalamaktan zordur. Sebep mi? Kuyruk size ait değil : )) İşte burda sorulması gereken şu: arkadaş madem kuyruk benim değil, ne diye peşinden koşayım? Ben artık başkasına ait kuyruğun peşinde koşmuyorum. Kendi kuyruğumun sıkıntısı bana fazlasyla yetiyor. Sizde kendize hangi kuyruğu uygun görüyorsanız onun etrafında dolanın. Zira seçenekleriniz çok fazla değil.

 
Toplam blog
: 4
: 555
Kayıt tarihi
: 29.04.09
 
 

Bu ülkede akıl sağlığını korumaya çalışan bir bireyim. Bileşim sektöründe profesyönel olup, bu işten..