Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '11

 
Kategori
Mizah
 

Şima beni kandırır!

Şima beni kandırır!
 

Düşünüyorum da; sevgilim Budist ve Budist olmazsam benimle evlenmesinin imkânsız olduğunu söylüyor!

Ne yaparım?

Bir saattir bunu düşünüyorum!

Bu saatte!

Bendeniz, gece yarıları böyle fikir jimnastiği yaparım! Her olabilirliği düşünürüm ve buna göre plan hazırlarım!

Bu veya buna benzer bir yaptırıma karşı hazırlıklı olabilmeliyim!

“Düşüneyim Şima!”

“Hayır Ahmet! Hemen cevap vermeni istiyorum!”

Ne yaparsın?

Budizm nedir, Nirvana nedir bilmeden nasıl cevap vereceksin? Birkaç gün idare et beni de öğreneyim dininizi dersen cahilliğin ortaya çıkacak!

“Biliyor musun Şima; ben sizin beş emrinize doğuştan itaat ederim! Karınca bile ezmedim. Verilmeyeni çalmadım. Gayrı meşru ilişkim olmadı. Yalan söylemem. İçki içmem!”

“ Ne güzel işte Ahmet!”

“Peki ismim ne olacak?”

“Mahayana!”

Gittikçe sıkışıyorum biliyor musunuz?

Şima beni kandırır!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..