Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Şimdi artık

Şimdi artık
 

Acımasız bir şehirde bıraktın beni

Korkaklar gibi kaçıp gittin

Sen güzelim

Evet sen kolay yolu seçtin

Hayallerimi astın

Düşlerimin yüreğine bir kazık çaktın

Oysa neler düşünmüştüm

Ne hayaller

Ne düşler kurmuştum

Elimi tuttuğun her an

Savaşı bırakmıştım

Kaderimle olan kavgama

Barış çubuğu uzatıp

Silahımı yağmurlu günlere atıp

Güneşli sabahlara uzanmıştım…

Şimdi artık…

Ne sen varsın

Ne de o garip muhtıra

Darbelerin en büyüğünü vurup bana

Açık denizlere açılmışsın

Ben senden bir haber

Sadece sana yazdığım

Şiirleri saklamışım…

Yücel

 
Toplam blog
: 34
: 554
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

1987 Konya doğumluyum. Afyonda yaşıyorum. Hayatın bana gösterdiklerini  yazıyorum... Tarih ve ede..