Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Umutsuz sevdam

Umutsuz sevdam
 

Umutsuz bir yaşam

Umutsuz bir sevda benimki

Sen benim olmadığından beri

Yüreğim zaten mutsuz

Biliyorum…

Çok şey istiyorum senden

Sen…

Anlayamazsın beni gerçekten

Mutluluğu beklersin

Sevmeyi bilmeyenlerden

Yakışıklı beylerin

Yalan aşklarına emanet edersin

Küçük yüreğinden geçenleri.

Sen…

Bilemezsin gecelerce

Niçin ağladığımı

Delikanlının yüreği

Ağır gelir sana

Taşıyamazsın benim sana olan aşkımı…

Ben…

Gündelik sevgili değiştiremem

Gidene elveda

Gelene merhaba diyemem…

Onun için

Ben beni sevmeni istesemde

Sana kendimi sevdiremem…

Ben…

Sana zarar gelmesin diye

Azrailin önüne atarım kendimi

Ama sen…

Boşver bunları

Senin için önemli olanı yap

Her zamanki gibi

Yakışıklı birilerinin

Hiç bırakma ellerini…

Yücel

 
Toplam blog
: 34
: 554
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

1987 Konya doğumluyum. Afyonda yaşıyorum. Hayatın bana gösterdiklerini  yazıyorum... Tarih ve ede..