Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şimdi düşünüyorum da !

Şimdi düşünüyorum da !
 

Şimdi düşünüyorum da galiba en çok kalp cerrahı olmak istiyorum. Her yer de ismimi duyurmak ünlü olmak ve herkes tarafından övülmek istiyorum tabi en çokta ailemi gururlandırmak istiyorum. Kalpte olan özellikleri öğrenmeyi veya görmeyi umut ediyorum. Kalbin içten içe atışı, pompaladığı temiz kan, aldığı kirli kan... Aynı nefes almanın bir örneği değil mi? ÖYLE...

Ama nasıl? Tabiki şöyle;

-Kirli kanı nefes gibi alır, temiz kanı verir. Bazen heyecan esnasında adrenalin pompaladığı için kalbin uyguladı şaşkın hareketleri kendini belli eder. Aynı eli ayağına dolaşmış, ne yapacağını bilmeden hareket edenler gibi. Tabi kalp cerrahı olabilmek için doktora yapmak gerek. Ama ben nerede yapacağım? Nasıl yapacağım? İşte onu gerçekten bilmiyorum... Öyle bir hayale kapılmışım ki sanki düşünceler arasında kayboluyorum. 

-Bana "ne olacaksın?" diye sorduklarında, gurur verici bir meslek olduğu halde ben kararsızlıkla ve karanlık düşüncelerle "sanırım kalp cerrahı olmayı istiyorum" diyorum. Tabi bu kararsızlığı çözmek için yorumlar tabiki arıyorum ama ararken hiçbir zaman yılmıyorum. YILMAM...

-Bana doğru kararlıkla esen rüzgara bende kararlıkla direniyorum. Demiştim ya doktora yapmak, kendi ismimi her yerde her şekilde duyurmak istiyorum diye ama nerede yapacağım, nasıl ismimi duyuracağım? Hayal etmeye çalışıyorum.

-Genelde görüyorum ya da duyuyorum doktora en iyi Amerika'da yapılıyormuş. Ben çok emin olmasam bile  düşüncelerime dayanarak Paris'te yapmak istiyorum. Yani Düşünüyorum. Orayı görmek orada ders almak daha uygun olur. Bir bakıma bakarsakta Paris'i görmek istiyor olabilirim. Tabi sizlerin de  kafasında sorular oluşmuş ve nedenlerini araştırmak istiyor olabilirsiniz. Şüphesiz söyleyeyim neden Paris'te doktora yapmak istediğimi...

Düşünüyorum her zaman ki gibi Neden Paris ? Çünkü ;

Orada atıyor asıl kalp, orada nefes alıyor bazı yürek ama güzelliklerine kapılıp heyecandan hayran kalanlar onlara nedemeli? Tabi atlamamak gerek yazları... En iyi ve en güzel mevsim (tabi benim düşünceme göre). Ya tekrar düşünüyorum da kalbi incelemek sandığımız kadar da zor değilmiş , şimdi farkına vardım. Yaz veya kış fark etmez yazın manzarası veya kışın manzarası içten içi hoplatıyor. Nasıl mı? Anlatayım tabi:

-İki sevgilinin el ele tutuşarak, omuz omuza vererek , gülüp eğlenerek ve güzel manzaraya doyamadan gezerek hayatı keşfe çıkan sevgililer , yok annem görecek , aman yok babam görecek, yok ya şu görürse anneme yetiştirirse diye hoplayan yerinden çıkacakmış gibi olan yürekleri incelemek hem eğlenceli hem de bilgimize yarar katmaktan ya da olayları incelmekten zevk duymak çok hoş... Korkuyla atan kalplerin sesini dinlemek ne hoş. 

Güm Güm Gümmmm diye atıyor belki bilinç altımızda yada yavaş yavaş adrenalin giriyor araya ozaman başlıyor. Güm Güm Güm Güm Güm Güm Güm!!!! Of anlattıklarımı hayal edilince gerçekten harika...

Belki ben bu yüzden kalp cerrahı olmayı hayal ediyor belki de bu yüzden kalp cerrahı olmak istiyorum. 

 
Toplam blog
: 3
: 815
Kayıt tarihi
: 23.03.13
 
 

Ben şiir yazmayı özellikle çok severim bu yüzden kompozisyonlarımada yeteneğim yansıdığından öğre..