Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '17

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Şimdi Vizyon Zamanı

Şimdi Vizyon Zamanı
 

Artık yola çıktığımızı düşünüyorum. Nedenlerimiz var değil mi? Kararımızı da verdik. Bu ikisi bizi yeterince motive de ediyor. Şimdi bu yolun keyfini çıkarmalı ve gittiğimiz yerin hayalini daha kuvvetli şekilde kurmaya başlamalı.

Zaman zaman kafamda hayaller uçuştuğunda ve içimden asla cevaplayamayacağım “nasıl olacak ki?” sorusu geldiğinde yaptığım yegane egzersiz vizyonlama. “Nasıl olacağını bilmiyorum ama işte tam böyle olmak istiyorum!” cümlesini de sihirli cümle. (hokkusss pokussss gibi:))

Vizyonlamayı çeşitli şekillerde yapabilirsiniz. Ben eğer vaktim varsa, dergileri, renkli kalem ve kartonları alarak içimi kıpır kıpır eden, bakınca gülümsediğim, o an içinde olmak için can attığım görselleri birleştirip, en çok gördüğüm bir yere asıyorum. Vaktim yoksa ya da bi anda spontane şekilde egzersize ihtiyaç duyuyorsam Pinterest ya da Instagram’dan hayalime uygun görsellere bakıp o gerçekliğin içinde yaşıyorum.

Buradan bakınca deli işi olduğu doğrudur. ??

Vizyonlama yaparken benim en çok takıldığım nokta “ama olmadı” alanıydı. Bu alana vizyonlama yaparken girmeniz muhtemel çünkü hayalinizin resmi sizde bağımlılık oluşturabilir. Bağımlılığa düşmemek için, o resmin içine gireceğinize inandığınız süreyi kendinize verdiğinize emin olun.

Yani vücudunuzda yağ oranı almış başını gitmişse, arzuladığınız şey six-pack ise ve bir ay içinde o vücuda kavuşamadığınızda yapmış olduğunuz vizyon sizi motive değil, demotive edecektir.

Her şeyde olduğu gibi, vizyonlamada da adım adım gitmek hedefe bizi daha hızlı götürüyor.

Şimdi, evinizdeki tüm dergileri toplayıp, boş bir kartona, gerçekten olmak istediğiniz vücut tipini bulup yapıştırarak başlayın işe. Hatta daha ileri gidin, kendi fotoğraflarınızdan kafanızı kesip o vücuda kafa yapın. Hayır hayır ben kafa yapmıyorum. ?? Sadece eğlenin, değişim yolculuğunu eğlene eğlene yürüyün.

Vücudum geliştikçe, olmak istediğim beden de gelişiyor. Her gün, boy aynamda bana eşlik eden görsel de bu gelişimle birlikte en ideal vücuduma dönüşüyor. Öyle bir an oluyor ki, zamanla o görselin orada olduğunu unuyorsunuz ancak, üzüm üzüme baka baka kararır misali, bir gün bir bakıyorsunuz, aynanıza yapıştırdığınız o yabancı sizsiniz.

Böyle bir şeyi okuduğumda ben de inanmamıştım, denemekten zarar gelmez diye denedim ve deneyimledim. Tavsiye ederim.

Bu yazı serimin (bknz. incelmelik proje) takip edildiğine dair güzel mailler alıyorum. Yazarak sizlere yardımcı olmak, hedeflerinize giden yolda size eşlik etmek ve bundan haberdar olmak harika bir duygu. Soruların var ise, haydi@biradimat.com adresine sorularını bekliyorum.

İyi okumalar

 
Toplam blog
: 7
: 182
Kayıt tarihi
: 02.10.16
 
 

Kişisel gelişim hakkında aldığım eğitimlerden, okuduğum kitaplardan öğrendiklerimi hayatıma uygul..