Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '17

 
Kategori
İlişkiler
 

İlişki istiyorum! Ama olmuyor… :(

İlişki istiyorum! Ama olmuyor… :(
 

Olmayan şeylerden müzdaripseniz bu yazım size…

Bundan sadece 1,5 sene önce istiyorum ama olmuyor tuzağına düşen bir insandım ben de. Hayatımda birinin olmasını istiyor ancak olan-olabilecek herkes beni aynı sonuca götürüyordu. Yalan, aldatma, kandırma. İçimden o haklı ses büyük bir dalga halinde yükselip; “Ben demiştim! Bak yine aynısı oldu!” diye yüzüme yapışıyordu. Evet haklıydı. Yine aynısı olmuştu. Hep aynısı oluyordu.

Bir yerde kaybolduğunuzu, gitmek istediğiniz yere gidemediğinizi ve sürekli aynı binanın önüne geldiğinizi düşünün. Ne yaparsınız? “Ben demiştim! Artık kayboldun ve buradan başka yere gidemezsin artık.” diye oturup razı mı olursunuz? Haritayı açıp, nereyi kaçırıyorum diye mi bakarsınız?

İkinci seçeneği yaptığınızı umarak yazmaya devam ediyorum. (birinci seçenek ise yaptığınız, okumanız burada bitebilir :))

Hayatta da bir şeyler sürekli tekrar ediyorsa, lütfen oturun ve neyi aynı yapıyorsunuz buna bakın. Aynı malzemeler ile farklı bir yemek yapmaya çalışmak biraz delilik. Bir baharat bile değişse, yemeğin tadının değişeceğini unutmayın.

Ben ilişkilerimde hep aynı sona gittiğimi farkedince, elimdeki malzemeleri koydum masaya ve çok çarpıcı bir gerçekle yüzleştim. İlişki dendiğinde, aklıma ilk gelen şey erkeklerin kötü olduğuydu. Öyle kötü öyle kötülerdi ki, insanlara sürekli bu konuda yakınırken kendimi defalarca yakaladım. Peki erkekler bu kadar kötü ise, sen de karşı cinse ilgi duyuyorsan, yani ilişki yaşamak için bir erkekle birlikte olman gerekiyorsa, kötü gördüğün bir canlı ile ilişkin nereye gidebilir? Tabii ki aynı yere, tabii ki aynı sona.

Bu farkındalığa erdiğimde, kendime şu sözü verdim. Bir daha ne olursa olsun, erkekleri kimseye kötülemeyeceğim. Evet kötü insanlar var mı? Kesinlikle var. Bunun için erkek-kadın ayırt edilmeli mi? Kesinlikle hayır. Ben kimlerle karşılaşmak istiyorum. İyi insanlarla. Odağım nerede? İyi insanlarda.

Sadece 1 ay sonra dünya iyisi bir erkekle tanıştım. Şu an hala hayatımda. Büyük bir mutluluk ve hayallerimdeki ilişki kıvamında.

Bir şeyler sürekli kendini tekrar ediyorsa, ağlayıp sızlanmak yerine yolunuzu değiştirmeye ne dersiniz? Belki de kendini tekrar eden şeyler, sizin sürekli yaptığınız şeylerden kaynaklıdır? Olamaz mı? Tabi ki olur, hem de kesinlikle olur.

Kilo veremiyor, işe giremiyor, para kazanamıyorsanız, arkadaşlık kuramıyor, dil öğrenemiyor, sınavları geçemiyorsanız bunlar sadece o yaptığımız şeylere baktığımız yere göre böyle. Başka yerden, başka şekilde bakmayı deneyin. Herşey, herşey değişecek.

 
Toplam blog
: 7
: 182
Kayıt tarihi
: 02.10.16
 
 

Kişisel gelişim hakkında aldığım eğitimlerden, okuduğum kitaplardan öğrendiklerimi hayatıma uygul..