Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Şimdiden sevgilisi var

“24 yaşında genç bir kızım, fakülteyi yeni bitirdim. Ailemin de tanıdığı ve onayladığı bir gençle nişanlandım.

Onu çok seviyordum, ailemin maddi durumu çok iyi olduğu için ona değerli hediyeler de alıyordum.

Yakında düğünümüz olacağı için çok da heyecanlıydım.

Ancak yaşadıklarım nedeniyle adeta yıkıldım. Bundan bir hafta önce bir arkadaşım telefon açtı ve bana ‘şu adrese gel’ dedi. Ben de bir taksiye atlayıp gittim.

Arkadaşlarım nişanlımı yanında bir kadınla gördükleri için çok üzülmüşler ve beni aramaya karar vermişler.

Yanında bir kadınla romantik bir yemekteydi.

O beni görmedi. Ben de hiçbir şey söylemeden çıktım gittim.

Sabaha kadar da ağladım. Ertesi gün onun çalıştığı işyerine konuşmak için gittim. ‘Dün akşam seni bir kadınla samimi pozlarla gördüm, neler oluyor?’ dedim.

Önce inkâr etti ama baktı daha da batıyor ‘Evet ya, daha evlenmedik ki ne var bunda?’ dedi.

Ben biraz daha üzerine gidince ‘Ya kes artık, tamam ayrılalım’ deyip ve de ağır hakaretlerde bulunarak yüzüğü de elime tutuşturdu.

Bana yardımcı olun, haklarımı öğrenmek istiyorum.”

***

Değerli okurum, bence bu durum sizin için hayırlı olmuş. Demek ki onun derdi bir yuva kurmak değilmiş. Siz bir an önce bu ilişkiyi sonlandırın ve ileriye bakın

***

İşte haklarınız:

1)Medeni Kanuna göre; Nişanlılık, evlenme dışındaki bir sebeple sona ererse, nişanlıların veya yakınlarının, diğer nişanlıya vermiş oldukları alışılmışın dışındaki hediyeler, geri istenebilir.

2)Nişanlılık nedeniyle uğramış olduğunuz zararlar için maddi ve manevi tazminat davası açabilirsiniz.

3)Bu davaları, nişanın bozulmasından itibaren bir yıl içinde açmanız gerekiyor. Haklılığınızı her tür delille ispatlayabilirsiniz

4)Uğradığınız hakaret nedeniyle hem şikâyette bulunma hem de tazminat isteme hakkınız da bulunmaktadır.

 ***

Her şeyin hayalleriniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..