Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '15

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Sinüzit Migren Yapmaz. Gözlükle Migren Tedavi Edilemez

Sinüzit Migren Yapmaz. Gözlükle Migren Tedavi Edilemez
 

Migren Sinüzit İlişkisi


Migren ve baş ağrılarının iki adet baş belası vardır. Sinüzit ve göz bozukluğu. Her ikisi migrenle çok karışır. Birçok migrenli sinüzitim var ya da gözlerim bozuk mu diye hekimlere başvurur.  Aynı zamanda sinüzit ile ilgili bulguları varsa antibiyotikler kullanır hatta ameliyat olur. Sonra ameliyatta oldum baş ağrım niye geçmedi diye düşünür. Göz bozukluğu daha iyi huyludur. Hiç olmazsa gözlük kontrolü yapılıp gözlük numarası ayarlanmış olur. 
 
“Eskiden sinüzitim vardı, şimdi migrene döndü.”
“Onun başı ağrır ama sinüzitten…”
“Ayda 2-3 defa başım ağrıyor, doktor sinüzitin var dedi.”
“Lise yıllarımda ıslak saçla çok dışarı çıkardım, başım ağrırdı, sinüzit olurdum. Sonra azaldı.”
“Benim migrenim şimdilerde var, gençliğimde sinüzitim vardı, başım ağrıyınca antibiyotik alırdım.”
“Başım sürekli ağrıyor, gözlerime vuruyor, göz doktoruna gittim, gözlüğümü yarım numara artırdı ama baş ağrım değişmedi.”
“Sürekli bilgisayar başında çalışıyorum, gözlük kullanıyorum, gözlerim yorulduğu için çok sık başım ağrıyor.”
 
Bu yorumların çoğunlukla tam doğru olduğu söylenemez. Lise yıllarında yirmi yaşlar çıkmaya başlar ve baş ağrısı yapar. Islak saç bahane olur. Sinüzit burun bölgesindeki kemik yapı içindeki hava dolu boşluklardır. İçleri iltihaplanabilir ama bir gün ağrı yapıp 1 hafta susmaz. İltihap varsa günlerce sürer. Bu bilgi bile sinüzit baş ağrısını ayırt etmemizi kolaylaştırır. 
 
Göz bozuklukları ise migren yapmaz ama başta hafif ağrılar yapabilir. Göz bozukluklarında da ataklar halinde gelen bir baş ağrısından bahsetmek pek mantıklı değildir. 
 
Göz ve KBB hekimlerine muayene olunuz ama migren tamamen farklı nedenlerden kaynaklanır. Gökmen Yaklaşımı altta yatan nedeni bulur. Ağrılaıbız tedavi edilebilir. Unutmayınız…
 
Baş ağrısının tedavisinde Gökmen Yaklaşımı ile nedenler bulunup tedavi yapılırsa başarı sağlanır. Sinüzit ve göz bozuklukları migrenin nedeni olmamaktadır.
 
Sinüzit ve migren ayrımı daha yarıntılı yazı için tıklayınız...
 
Migrenin tedavisi nasıl yapılır, Gökmen Yaklaşımı'nı anlamak için tıklayınız...
 
Gökmen Yaklaşımı nedir? tıklayınız...
 
Toplam blog
: 120
: 1777
Kayıt tarihi
: 07.05.14
 
 

Klasik tıp eğitimi ile integratif tıp bilgilerini birleştirerek “Gökmen Yaklaşımı” adını verdiği ..